Pages

Sunday, October 3, 2010

Rumah terbuka "our big boss"

8.30 pagi - hari ini selepas sarapan, saya explore blog ni untuk trial n error.. thanks so much <3 to my gpk's, hajah noraini yang sempat memberi tunjuk ajar membina blog ini...rewind semula segala katanya dan cuba.... thanks so much hajah..jasamu ku kenang, budimu ku sanjung...hee..jangan serik ajar saya..nanti saya belanja..
10.30 pagi - line bermasalah.. tapi saya sempat memasukkan dedaun sebagai background....teringat filem hindustan "mohabbatein"..antara filem kegemaran saya...
3.30 ptg - saya, hajah zalila dan linda berjanji untuk bertemu di econsave sebelum bertolak ke rumah big boss..inilah gambar2 yang sempat saya rakamkan ketika itu...

pertemuan tidak dirancang..hjh redziah sekeluarga..

 
jom ambik gambar sebelum makan.....
boss melayan tetamu yang datang..
round pertama ..soto + sup tulang...nyumi,nyumi...
sedang menikmati hidangan sambil mengadap kuih-kuih raya..
en shukor sedang menyeduk sup....hati-hati panas tu!!
puteri umairah di hadapan hidangan nasi yang tak larat dijamah ..jugak ajk minuman
hidangan istimewa; ubi rebus + sambal tumis...

senyum manis bos dan suami hajah redziah..
jom ambik gambar kenangan..en shukor dan isteri...





memang sedap kuih talam merah dan hijau tu..
gambar kenangan ..hjh redziah dan puan ramlah..tq kak ramlah..
tahun depan kami datang lagi....insyaALlah..
~ .bila kami undur diri, hajah fariza pun sampai...
 ~ waktu  kami sampai,  akmal pula undur diri...



jam 4.30 ~ kami bertolak pula ke rumah puan norhayati hamzah......

1 comment:

  1. saya tak beraya ke rumah boss sebab tak sihat...tengok makanan tu berselera pula..

    ReplyDelete